Ledige stillinger

Ordrebehandler til Brd. Klees samlede produktportefølje 

Maj 2024

Vi søger en stabil og ansvarsbevidst ordrebehandler til at håndtere en stor del af vores daglige or-drer som kommer via e-mail og Klee.dk. Den ideelle kandidat vil være struktureret, detaljeorienteret, hurtig på tasterne og i stand til at arbejde effektivt under tidspres.

Ansvarsområder
Du får base i Albertslund, hvorfra du vil:

• Modtage og behandle indgående ordrer fra kunder via e-mail og klee.dk
• Verificering af webordrer og AI-ordrer - herunder produkt, mængde, leveringsadresser m.v.
• Sikre korrekt ordredata og -kodninger i systemet, såsom kundevarenumre m.v. 

Din profil
• Du har en gymnasial uddannelse eller tilsvarende
• Erfaring med ordrebehandling er et krav, gerne fra en ”BackOffice” funktion
• Du arbejder selvstændigt 
• Du har gode IT-færdigheder og evne til hurtigt at lære nye

Som person er du resultatorienteret, og du trives med indtastning af ordrer og kundedata. Der vil som udgangspunkt ikke være nogen direkte kundekontakt.

Vi tilbyder
Et godt job i en succesfuld virksomhed. Du får en travl hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på høj faglighed og trivsel. 
Løn der modsvarer din kvalifikationer samt bonusordning – selvfølgelig suppleret med pension, sundhedsforsikring, kantineordning og gode kolleger.

Er du interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Christopher Grage på e-mail chg@klee.dk eller tlf. 43 86 83 33.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så skynd dig at sende din ansøgning og CV samt minimum én reference.

Hent stillingsopslaget som PDF

Piccoline/Piccolo

Maj 2024

Holder du sabbatår, og leder du efter job, så læs her…

Vi søger en piccoline/piccolo med tiltrædelse hurtigst muligt.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:

    Omstilling af telefonopkald
    Modtagelse og melding af gæster
    Behandle og fordele indkomne firmamails
    Behandle og fordele indkommen post
    Gennemgå indkommende ordrebekræftelser i forhold til indkøb
    Sørge for vores reception altid ser præsentabel ud
    Sørge for vores personalekøkken er pænt og rent
    Indkøb af kontorartikler m.m.
    Ad hoc

Dig som person

    Du har kendskab til Microsoft Office-pakken – vi bruger D365
    Du er god til dansk og engelsk i skrift og tale – det er et krav
    Du kan arbejde selvstændigt, tager ansvar og viser initiativ
    Du er struktureret, systematisk og tager ansvar for dine opgaver
    Du evner at begå dig på alle niveauer i organisationen
    Du har gåpåmod
    Du har humoristisk sans

Vi tilbyder:

En fuldtidsstilling med følgende arbejdstider: Mandag til torsdag kl. 8.00–16.15 samt fredag kl. 8.00–14.30.

Vi har kantineordning, sociale arrangementer, og du får en masse gode kollegaer.

Ansøgning

Er du interesseret, så tøv endelig ikke med at sende din ansøgning og CV via QuickApply-knappen "Ansøg" på Jobindex med information om, hvem du er, hvorfor du er interesseret, og hvad du kan bidrage med.

Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Lina Schou Nielsen på tlf. 43 86 83 02.

Handelselev

April 2024

Kunne du tænke dig et job med udvikling, både personligt og fagligt? 
Er du interesseret i teknik, elektronik, mekanik og maskindele? 
Som handelselev hos Brd. Klee får du indblik i både salg, indkøb, finans og marketing. Godt humør og positivitet er ingen hindring. 

Vi forventer at du:
• Er god til dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
• Er interesseret i teknik og mekanik
• Er god til at strukturere og planlægge dine arbejdsopgaver
• Er selvstændig og klar på at tage ansvar
• Er den bedste til kundeservice samt møder kunden med et smil i telefonen

Nogen af dine fremtidige opgaver:
• Du vil dagligt sidde med salgsordrer samt teknisk produktrådgivning både pr. telefon, web og e-mail
• Ordrebehandling
• Du vil deltage i salgsfremmende aktiviteter
• Indkøb
• Opfølgning på vareleverancer
• Retur- og reklamationsbehandling

Vi tilbyder
En elevplads med mangfoldige udfordringer og opgaver. En hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling – selvfølgelig suppleret med en grundig introduktion til produkter og virksomheden.

Hent opslag som PDF.

Er du interesseret?
Vi indkalder løbende til samtale, så skynd dig at sende din ansøgning og CV.
Uddannelsesstart: Hurtigst muligt. Har du spørgsmål til ovenstående så kontakt os venligst på klee@klee.dk eller ring på tlf. 4386 4333.

Key Account Manager – Transmissionsløsninger og tekniske komponenter (Sjælland)

Februar 2024

Din primære opgave er via teknisk viden at råde og vejlede kunderne i valget af den optimale løsning til deres applikationer. Du bliver en vigtig del af vore salgsteam på 10 eksterne sælgere, og du vil endvidere få en stor kontaktflade til produktchefer samt interne sælgere.

Stillingens opgaver indebærer bl.a.:

  • at styrke forholdet til eksisterende kunder og finde muligheder for at øge omsætningen.
  • at opbygge relationer med nye kunder med henblik på at opnå et langsigtet partnerskab.
  • sparring med kunderne i valget af det optimale produkt til det givne formål.
  • forhandling af pris- og rabataftaler, samt opfølgning på kundeprojekter og salgsaftaler.

Du arbejder ud fra dit hjemmekontor i et distrikt på Sjælland der dækker alle postnumre fra 4000-4999, og vi ser helst, at du er bosiddende centralt i distriktet.

Dine kvalifikationer:
Du har en solid teknisk baggrund og en god kommerciel forståelse samt gerne nogle års erfaring med salg af tekniske produkter til industrien. Erfaring fra en konstruktionsafdeling og et ambitionsniveau om at gøre det bedre end de sælgere du møder i din hverdag, kan også være en indgangsvinkel.

Du evner at tale tekniske løsninger med konstruktører, og kommercielt med indkøbere og andre beslutningstagere, og du sætter en ære i at yde en seriøs og professionel service. Desuden er du god til at lytte, hurtig til at forstå kundernes problemstillinger, og kan optræde tillidsvækkende, initiativrig og handlekraftig.

Vi tilbyder:
Et spændende job i en solid og succesfuld virksomhed. Du får en varieret hverdag i en performancedrevet organisation med fokus på faglig og personlig udvikling med gode kolleger og et stærkt sammenhold.
En lønpakke der modsvarer din kvalifikationer hvor bonus, pension, sundhedsforsikring og frokostordning er en selvfølge.

Ansøgning:
På denne rekruttering arbejder vi sammen med rekrutteringsfirmaet Profil Search. Ønsker du yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent Claus Bjerring fra Profil Search på tlf. 21 78 55 55, eller på mail cb@profilsearch.dk.

Læs hele stillingsopslaget her.

Generelt om jobsøgning

Ønsker du at sende en uopfordret ansøgning bedes den sendt til klee@klee.dk

Du kan se vores privatlivspolitik vedrørende ansøgere her.
 
 

Ved at klikke 'Acceptér Alle' så giver du til tilladelse til at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statistik og Marketing